na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
USCC
LeMans Serie
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Imola
5.
24h LeMans
6.
A1-Ring
7.
Paul Ricard
8.
Austin
9.
Fuji
10.
Estoril
11.
Shanghai
12.
Bahrain
13.
Interlagos
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Interlagos
13. Interlagos
Data: 30.11.2014
Interlagos, Sao Paulo
Długość: 4309 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Romain Dumas
Porsche
6:01:44.608 s
Pole Position
:
Timo Bernhard
Porsche
1:17.676 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
3 do góry
z 6 na poz. 3
Pełne wyniki wyścigu Interlagos, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Romain Dumas
Porsche
249
LMP1
6 : 01' 44.608
Neel Jani
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Marc Lieb
Porsche 919 Hybrid - Porsche
2.
Anthony Davidson
Toyota
249
LMP1DNF
+
0.170
Sebastien Buemi
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
3.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
248
LMP1DNF
+
1 okr
Loïc Duval
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Tom Kristensen
Audi R18 e-tron quattro - Audi
4.
Alex Wurz
Toyota
248
LMP1DNF
+
1okr
Stephane Sarrazin
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
Mike Conway
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
5.
Marcel Fässler
AUDI Sport
248
LMP1DNF
+
1 okr
André Lotterer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Benoît Tréluyer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
18.
Dominik Kraihamer
Rebellion Racing
214
LMP1DNF
+
35 okr
Andrea Belicchi
Rebellion R-One - Toyota
Fabio Leimer
Rebellion R-One - Toyota
19.
Nicolas Prost
Rebellion Racing
211
LMP1DNF
+
38 okr
Nick Heidfeld
Rebellion R-One - Toyota
Mathias Beche
Rebellion R-One - Toyota
22.
Timo Bernhard
Porsche
236
LMP1DNF
+
*
Mark Webber
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Brendon Hartley
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Największy awans w wyścigu:
3.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
3 do góry
(z poz. 6 na poz. 3)
INTERLAGOS
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.