na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
24h LeMans
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
Paul Ricard
2.
Spa
3.
Monza
4.
24h LeMans
5.
A1-Ring
6.
Silverstone
7.
Silverstone
8.
Spa
9.
Fuji
10.
Portimao
11.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Fuji
9. Fuji
Data: 14.10.2018
Fuji, Mount Fuji
Długość: 4563 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Mike Conway
Toyota
6:00:21.800 s
Pole Position
:
Sebastien Buemi
Toyota
1:23.648 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Mike Conway
Toyota
33 do góry
z 34 na poz. 1
Pełne wyniki wyścigu Fuji, Sezon 2018
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mike Conway
Toyota
230
LMP1
6 : 00' 21.800
Kamui Kobayashi
Toyota TS050 H - Toyota
Jose Maria Lopez
Toyota TS050 H - Toyota
2.
Sebastien Buemi
Toyota
230
LMP1DNF
+
11.440
Kazuki Nakajima
Toyota TS050 H - Toyota
Fernando Alonso
Toyota TS050 H - Toyota
3.
André Lotterer
Rebellion Racing
226
LMP1DNF
+
4 okr
Neel Jani
Rebellion R13 - Gibson
Bruno Senna
Rebellion R13 - Gibson
4.
Mikhail Aleshin
SMP Racing
219
LMP1DNF
+
11 okr
Vitaly Petrov
BR Engineering BR1 - AER
Jenson Button
BR Engineering BR1 - AER
5.
Oliver Webb
Bykolles Racing Team
219
LMP1DNF
+
11 okr
Dominik Kraihamer
CLM P1/01 - Nismo
James Rossiter
CLM P1/01 - Nismo
7.
Ho-Ping Tung
Jackie Chan DC Racing
217
LMP2DNF
+
13 okr
Gabriel Aubry
Oreca 07 - Gibson
Stéphane Richelmi
Oreca 07 - Gibson
8.
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
217
LMP2DNF
+
13 okr
André Negrao
Alpine A470 - Gibson
Pierre Thiriet
Alpine A470 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
33.
Mathias Beche
Rebellion Racing
23
DNF
Inne
Thomas Laurent
Rebellion R13
0
DNF
Jazda dzielona
Gustavo Menezes
Rebellion R13
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
1.
Mike Conway
Toyota
33 do góry
(z poz. 34 na poz. 1)
Mike Conway
FUJI
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.