na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
24h LeMans
Sezon
2017
Sezon 2017
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Monza
5.
24h LeMans
6.
Nürburgring
7.
A1-Ring
8.
Paul Ricard
9.
Mexico
10.
Austin
11.
Spa
12.
Fuji
13.
Portimao
14.
Shanghai
15.
Bahrain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portimao
13. Portimao
Data: 22.10.2017
Portimao, Algarve
Długość: 4692 m
Okrążeń: 4h
Zwycięzca:
James Allen
Graff
4:01:17.867 s
Pole Position
:
Fabien Barthez
Panis Barthez Comp.
1:33.575 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
James Allen
Graff
8 do góry
z 9 na poz. 1
Pełne wyniki wyścigu Portimao, Sezon 2017
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
James Allen
Graff
139
LMP2
4 : 01' 17.867
Richard Bradley
Oreca 07 - Gibson
Gustavo Yacaman
Oreca 07 - Gibson
2.
Will Owen
United Autosports
139
LMP2DNF
+
38.169
Hugo de Sadeleer
Ligier JSP217 - Gibson
Filipe Albuquerque
Ligier JSP217 - Gibson
3.
Egor Orudzhev
SMP Racing
139
LMP2DNF
+
59.254
Matevos Isaakyan
Dallara P217 - Gibson
4.
Memo Rojas
G-Drive Racing
139
LMP2DNF
+
1' 01.198
Ryo Hirakawa
Oreca 07 - Gibson
Leo Roussel
Oreca 07 - Gibson
6.
Fabien Barthez
Panis Barthez Comp.
138
LMP2DNF
+
1 okr
Timothé Buret
Ligier JSP217 - Gibson
Nathanaël Berthon
Ligier JSP217 - Gibson
7.
Dennis Andersen
High Class Racing
137
LMP2DNF
+
2 okr
Anders Fjordbach
Dallara P217 - Gibson
9.
Henrik Hedman
DragonSpeed
137
LMP2DNF
+
2 okr
Nicolas Lapierre
Oreca 07 - Gibson
Ben Hanley
Oreca 07 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
28.
Ricardo Sanchez
Graff
102
DNF
Inne
Paul Petit
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Enzo Guibbert
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
1.
James Allen
Graff
8 do góry
(z poz. 9 na poz. 1)
PORTIMAO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2017
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.