na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
Autodrom
Sezon
2019
Sezon 2019
--
12.
Sebring
13.
Spa
14.
24h LeMans
1.
Paul Ricard
2.
Monza
3.
Catalunya
4.
Silverstone
5.
Silverstone
6.
Spa
7.
Fuji
8.
Portimao
9.
Shanghai
10.
Bahrain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
13. Spa
Data: 04.05.2019
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Sebastien Buemi
Toyota
5:44:41.101 s
Pole Position
:
Mike Conway
Toyota
1:53.747 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Nathanaël Berthon
Rebellion Racing
2 do góry
z 4 na poz. 2
Pełne wyniki wyścigu Spa, Sezon 2019
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Sebastien Buemi
Toyota
133
LMP1
5 : 44' 41.101
Kazuki Nakajima
Toyota TS050 H - Toyota
Fernando Alonso
Toyota TS050 H - Toyota
2.
Nathanaël Berthon
Rebellion Racing
132
LMP1DNF
+
1 okr
Thomas Laurent
Rebellion R13 - Gibson
Gustavo Menezes
Rebellion R13 - Gibson
3.
Mikhail Aleshin
SMP Racing
132
LMP1DNF
+
1 okr
Vitaly Petrov
BR Engineering BR1 - AER
Stoffel Vandoorne
BR Engineering BR1 - AER
5.
André Lotterer
Rebellion Racing
130
LMP1DNF
+
3 okr
Neel Jani
Rebellion R13 - Gibson
Bruno Senna
Rebellion R13 - Gibson
6.
Mike Conway
Toyota
129
LMP1DNF
+
4 okr
Kamui Kobayashi
Toyota TS050 H - Toyota
Jose Maria Lopez
Toyota TS050 H - Toyota
9.
Nicolas Lapierre
Signatech Alpine
129
LMP2DNF
+
4 okr
André Negrao
Alpine A470 - Gibson
Pierre Thiriet
Alpine A470 - Gibson
10.
Ho-Ping Tung
Jackie Chan DC Racing
129
LMP2DNF
+
4 okr
Gabriel Aubry
Oreca 07 - Gibson
Stéphane Richelmi
Oreca 07 - Gibson
34.
Oliver Webb
Bykolles Racing Team
95
LMP1DNF
+
38 okr
Dominik Kraihamer
CLM P1/01 - Nismo
Paolo Ruberti
CLM P1/01 - Nismo
Największy awans w wyścigu:
2.
Nathanaël Berthon
Rebellion Racing
2 do góry
(z poz. 4 na poz. 2)
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.