na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
Autodrom
Sezon
2018
Sezon 2018
--
1.
Paul Ricard
2.
Spa
3.
Monza
4.
24h LeMans
5.
A1-Ring
6.
Silverstone
7.
Silverstone
8.
Spa
9.
Fuji
10.
Portimao
11.
Shanghai
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
5. A1-Ring
Data: 22.07.2018
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
Okrążeń: 4h
Zwycięzca:
Roman Rusinov
G-Drive Racing
4:00:14.242 s
Pole Position
:
Paul Lafargue
IDEC Sport
1:19.246 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Timothé Buret
Panis Barthez Comp.
5 do góry
z 15 na poz. 10
Pełne wyniki wyścigu A1-Ring, Sezon 2018
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Roman Rusinov
G-Drive Racing
160
LMP2
4 : 00' 14.242
Andrea Pizzitola
Oreca 07 - Gibson
Jean Eric Vergne
Oreca 07 - Gibson
2.
Norman Nato
Racing Engineering
160
LMP2DNF
+
20.126
Olivier Pla
Oreca 07 - Gibson
Paul Petit
Oreca 07 - Gibson
3.
Philip Hanson
United Autosports
160
LMP2DNF
+
54.166
Filipe Albuquerque
Ligier JSP217 - Gibson
4.
Paul Lafargue
IDEC Sport
160
LMP2DNF
+
56.087
Paul-Loup Chatin
Oreca 07 - Gibson
Memo Rojas
Oreca 07 - Gibson
5.
Henrik Hedman
DragonSpeed
159
LMP2DNF
+
1 okr
Ben Hanley
Oreca 07 - Gibson
Nicolas Lapierre
Oreca 07 - Gibson
9.
Matthieu Vaxiviere
TDS Racing
159
LMP2DNF
+
1 okr
Francois Perrodo
Oreca 07 - Gibson
Loïc Duval
Oreca 07 - Gibson
10.
Timothé Buret
Panis Barthez Comp.
158
LMP2DNF
+
2 okr
Julien Canal
Ligier JSP217 - Gibson
Will Stevens
Ligier JSP217 - Gibson
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
42.
Pierre Ragues
Duqueine Engineering
160
DNF
Dyskwalifikacja
Nicolas Jamin
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Nelson Panciatici
Oreca 07
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
10.
Timothé Buret
Panis Barthez Comp.
5 do góry
(z poz. 15 na poz. 10)
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.