na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
USCC
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Imola
5.
24h LeMans
6.
A1-Ring
7.
Paul Ricard
8.
Austin
9.
Fuji
10.
Estoril
11.
Shanghai
12.
Bahrain
13.
Interlagos
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Fuji
9. Fuji
Data: 12.10.2014
Fuji, Mount Fuji
Długość: 4563 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Anthony Davidson
Toyota
6:00:39.367 s
Pole Position
:
Anthony Davidson
Toyota
1:26.886 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Alex Wurz
Toyota
2 do góry
z 4 na poz. 2
Pełne wyniki wyścigu Fuji, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Anthony Davidson
Toyota
236
LMP1
6 : 00' 39.367
Sebastien Buemi
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
2.
Alex Wurz
Toyota
236
LMP1DNF
+
25.627
Stephane Sarrazin
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
Kazuki Nakajima
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
3.
Timo Bernhard
Porsche
235
LMP1DNF
+
1 okr
Mark Webber
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Brendon Hartley
Porsche 919 Hybrid - Porsche
4.
Romain Dumas
Porsche
234
LMP1DNF
+
2 okr
Neel Jani
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Marc Lieb
Porsche 919 Hybrid - Porsche
5.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
234
LMP1DNF
+
2 okr
Loïc Duval
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Tom Kristensen
Audi R18 e-tron quattro - Audi
6.
Marcel Fässler
AUDI Sport
233
LMP1DNF
+
3 okr
André Lotterer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Benoît Tréluyer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
11.
Dominik Kraihamer
Rebellion Racing
215
LMP1DNF
+
21 okr
Andrea Belicchi
Rebellion R-One - Toyota
Fabio Leimer
Rebellion R-One - Toyota
24.
Nicolas Prost
Rebellion Racing
179
LMP1DNF
+
57 okr
Nick Heidfeld
Rebellion R-One - Toyota
Mathias Beche
Rebellion R-One - Toyota
Największy awans w wyścigu:
2.
Alex Wurz
Toyota
2 do góry
(z poz. 4 na poz. 2)
Anthony Davidson
FUJI
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.