na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
USCC
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Imola
5.
24h LeMans
6.
A1-Ring
7.
Paul Ricard
8.
Austin
9.
Fuji
10.
Estoril
11.
Shanghai
12.
Bahrain
13.
Interlagos
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Bahrain
12. Bahrain
Data: 16.11.2014
Bahrain, Manama
Długość: 5412 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Alex Wurz
Toyota
6:00:18.056 s
Pole Position
:
Romain Dumas
Porsche
1:43.145 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
22 do góry
z 27 na poz. 5
Pełne wyniki wyścigu Bahrain, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Alex Wurz
Toyota
195
LMP1
6 : 00' 18.056
Stephane Sarrazin
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
Mike Conway
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
2.
Romain Dumas
Porsche
195
LMP1DNF
+
50.460
Neel Jani
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Marc Lieb
Porsche 919 Hybrid - Porsche
3.
Timo Bernhard
Porsche
195
LMP1DNF
+
57.268
Mark Webber
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Brendon Hartley
Porsche 919 Hybrid - Porsche
4.
Marcel Fässler
AUDI Sport
194
LMP1DNF
+
1 okr
André Lotterer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Benoît Tréluyer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
5.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
193
LMP1DNF
+
2 okr
Loïc Duval
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Tom Kristensen
Audi R18 e-tron quattro - Audi
6.
Dominik Kraihamer
Rebellion Racing
188
LMP1DNF
+
7 okr
Andrea Belicchi
Rebellion R-One - Toyota
Fabio Leimer
Rebellion R-One - Toyota
7.
Nicolas Prost
Rebellion Racing
182
LMP1DNF
+
13 okr
Nick Heidfeld
Rebellion R-One - Toyota
Mathias Beche
Rebellion R-One - Toyota
11.
Anthony Davidson
Toyota
177
LMP1DNF
+
18 okr
Sebastien Buemi
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
Największy awans w wyścigu:
5.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
22 do góry
(z poz. 27 na poz. 5)
Alex Wurz
BAHRAIN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.