na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
WEC
LMS
USCC
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone
3.
Spa
4.
Imola
5.
24h LeMans
6.
A1-Ring
7.
Paul Ricard
8.
Austin
9.
Fuji
10.
Estoril
11.
Shanghai
12.
Bahrain
13.
Interlagos
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Shanghai
11. Shanghai
Data: 02.11.2014
Shanghai, Shanghai
Długość: 5451 m
Okrążeń: 6h
Zwycięzca:
Anthony Davidson
Toyota
6:01:15.319 s
Pole Position
:
Romain Dumas
Porsche
1:48.300 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Alex Wurz
Toyota
2 do góry
z 4 na poz. 2
Pełne wyniki wyścigu Shanghai, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Anthony Davidson
Toyota
188
LMP1
6 : 01' 15.319
Sebastien Buemi
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
2.
Alex Wurz
Toyota
188
LMP1DNF
+
1' 12.564
Stephane Sarrazin
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
Kazuki Nakajima
Toyota TS040 - Hybrid - Toyota
3.
Romain Dumas
Porsche
187
LMP1DNF
+
1 okr
Neel Jani
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Marc Lieb
Porsche 919 Hybrid - Porsche
4.
Marcel Fässler
AUDI Sport
187
LMP1DNF
+
1 okr
André Lotterer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Benoît Tréluyer
Audi R18 e-tron quattro - Audi
5.
Lucas Di Grassi
AUDI Sport
187
LMP1DNF
+
1 okr
Loïc Duval
Audi R18 e-tron quattro - Audi
Tom Kristensen
Audi R18 e-tron quattro - Audi
6.
Timo Bernhard
Porsche
186
LMP1DNF
+
2 okr
Mark Webber
Porsche 919 Hybrid - Porsche
Brendon Hartley
Porsche 919 Hybrid - Porsche
7.
Nicolas Prost
Rebellion Racing
180
LMP1DNF
+
8 okr
Nick Heidfeld
Rebellion R-One - Toyota
Mathias Beche
Rebellion R-One - Toyota
8.
Dominik Kraihamer
Rebellion Racing
180
LMP1DNF
+
8 okr
Andrea Belicchi
Rebellion R-One - Toyota
Fabio Leimer
Rebellion R-One - Toyota
Największy awans w wyścigu:
2.
Alex Wurz
Toyota
2 do góry
(z poz. 4 na poz. 2)
Anthony Davidson
SHANGHAI
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.