Z powodu powodzi nękającej wiele terenów naszego kraju, dostawy części i podzespołów zamówionych przez PWR RT, były w większości opóźnione. Fala powodziowa idąca przez Wrocław zagrażała również garażowi, w którym konstruowany jest bolid.
Na szczęście skończyło się na zagrożeniu i zespół odetchnął z ulgą. W ubiegłym tygodniu firmy sponsorskie dostarczyły części układu hamulcowego a kilka dni temu zaczęły napływać następne podzespoły. Studenci dostali już elementy zawieszenia - zwrotnice i piasty oraz gotowy układ wydechowy.
Trwają prace nad złożeniem samochodu. Część procesów obróbkowych wykonywanych jest w laboratoriach Politechniki Wrocławskiej. Zespół czeka na dostawę kolejnych części oraz dalsze podwykonawstwo. Szczególnie zniecierpliwienie wywołuje oczekiwanie na poszycie samochodu, każdy chciałby zobaczyć już bolid w pełnej okazałości.
Równocześnie z budowaniem samochodu trwają prace nad skompletowaniem dokumentów niezbędnych do startu w konkursie. Zespół wysłał już tzw. Cost Report, czyli najważniejszy dokument wymagany w zawodach Static Event w Silverstone.