na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
FS Michigan
2.
FS Michigan
3.
FS Silverstone
4.
FS Netherlands
5.
FS Swiss
6.
FS Italy
7.
FS Czech Rep.
8.
FS Austria
9.
FS EAST
10.
FS Germany
11.
FS Alpe Adria
12.
FS Spain
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
FS Czech Rep.
7. FS Czech Rep.
Data: 18.07.2022
FS Czech Rep., Most
Długość: 1000 m
Okrążeń: 16
Zwycięzca:
Driver Darmstadt UAS
FaSTDa Racing
0:27:45.180 s
Pole Position
:
Driver TU Białystok
Cerber MotorSport
0:04.300 s
Rekord wyścigu:
s
Największy awans:
Driver UAS TAMK
Tampere FS
8 do góry
z 14 na poz. 6
Pełne wyniki wyścigu FS Czech Rep., Sezon 2022
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Driver Darmstadt UAS
FaSTDa Racing
22
1
0 : 27' 45.180
2.
Driver Budapest UTE
BME Motorsport
22
2
0 : 28' 20.550
3.
Driver Bologna
UniBo Motorsport
22
4
0 : 30' 32.230
4.
Driver TU Ostrava
VSB TU Ostrava
22
5
0 : 31' 45.620
5.
Driver TU Rzeszów
PRz Racing Team
22
6
0 : 31' 57.030
6.
Driver UAS TAMK
Tampere FS
22
7
0 : 32' 51.680
7.
Driver TU Białystok
Cerber MotorSport
22
3
0 : 30' 23.370
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
8.
Driver Uni Thessaly
Centaurus RT
8
DNF
Inne
9.
Driver CTU Prague
CTU CarTech Prague
4
DNF
Inne
10.
Driver Thessaloniki
Aristotle Racing Team
1
DNF
Inne
11.
Driver Yildiz TU
YTU Racing
12
DNF
Inne
14.
Driver Maribor
UNI Maribor GPE
4
DNF
Inne
16.
Driver UAS Aachen
AiXTreme Racing
9
DNF
Inne
Nie startował w wyścigu:
12.
Driver UAS Prague
CULS Prague FR
0
DNS
Nie wystartował
17.
Driver Uni Split
FESB Racing
0
DNS
Nie wystartował
18.
Driver TU Warszawa
WUT Racing
0
DNS
Nie wystartował
Driver Darmstadt UAS
FS CZECH REP.
ACCELERATION
ENDURANCE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.