na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Nürburgring
11.
Nürburgring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Jerez
17.
Jerez 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Moscow
9. Moscow
Data: 29.06.2014
Moscow, Moscow
Długość: 3931 m
Okrążeń: 33
Zwycięzca:
Roberto Merhi
ZETA Corse
0:41:58.433 s
Pole Position
:
Roberto Merhi
ZETA Corse
1:20.773 s
Rekord wyścigu:
Roberto Merhi
ZETA Corse
1:22.122 s
Największy awans:
Carlos Sainz Jr
DAMS
5 do góry
z 11 na poz. 6
Pełne wyniki wyścigu Moscow, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Roberto Merhi
ZETA Corse
30
0 : 41' 58.433
2.
Pierre Gasly
Arden
30
DNF
+
6.748
3.
Richie Stanaway
Gravity-Charouz
30
DNF
+
11.549
4.
Sergey Sirotkin
Fortec
30
DNF
+
16.428
5.
Oliver Rowland
Fortec
30
DNF
+
18.960
6.
Carlos Sainz Jr
DAMS
30
DNF
+
26.171
7.
Matias Laine
Strakka Racing
30
DNF
+
26.962
8.
Zoel Amberg
AV Formula
30
DNF
+
29.092
9.
Will Stevens
Strakka Racing
30
DNF
+
29.647
10.
William Buller
Arden
30
DNF
+
32.634
11.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
30
DNF
+
34.778
12.
Jazeman Jaafar
ISR
30
DNF
+
46.598
13.
Beitske Visser
AV Formula
30
DNF
+
53.111
14.
Luca Ghiotto
Draco Racing
30
DNF
+
53.793
15.
Marco Sorensen
Tech1
30
DNF
+
54.150
16.
Norman Nato
DAMS
30
DNF
+
54.697
17.
Oscar Tunjo
Pons Racing
30
DNF
+
57.004
18.
Meindert van Buuren
Pons Racing
30
DNF
+
1' 03.468
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
19.
Roman Mavlanov
ZETA Corse
18
DNF
Wypadnięcie
20.
Pietro Fantin
Draco Racing
14
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
6.
Carlos Sainz Jr
DAMS
5 do góry
(z poz. 11 na poz. 6)
Roberto Merhi
MOSCOW
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.