na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Nürburgring
11.
Nürburgring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Jerez
17.
Jerez 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
7. Spa
Data: 01.06.2014
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
Okrążeń: 22
Zwycięzca:
Carlos Sainz Jr
DAMS
0:43:24.524 s
Pole Position
:
Carlos Sainz Jr
DAMS
1:58.319 s
Rekord wyścigu:
Matias Laine
Strakka Racing
2:02.129 s
Największy awans:
Pierre Gasly
Arden
7 do góry
z 11 na poz. 4
Pełne wyniki wyścigu Spa, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Carlos Sainz Jr
DAMS
21
0 : 43' 24.524
2.
Will Stevens
Strakka Racing
21
DNF
+
12.330
3.
Oliver Rowland
Fortec
21
DNF
+
15.045
4.
Pierre Gasly
Arden
21
DNF
+
15.888
5.
Norman Nato
DAMS
21
DNF
+
23.181
6.
Jazeman Jaafar
ISR
21
DNF
+
26.953
7.
Matias Laine
Strakka Racing
21
DNF
+
27.434
8.
Richie Stanaway
Gravity-Charouz
21
DNF
+
34.420
9.
Meindert van Buuren
Pons Racing
21
DNF
+
45.751
10.
Marco Sorensen
Tech1
21
DNF
+
45.937
11.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
21
DNF
+
46.686
12.
William Buller
Arden
21
DNF
+
47.099
13.
Roberto Merhi
ZETA Corse
21
DNF
+
55.776
14.
Beitske Visser
AV Formula
21
DNF
+
1' 02.128
15.
Oscar Tunjo
Pons Racing
21
DNF
+
1' 10.605
16.
Roman Mavlanov
ZETA Corse
21
DNF
+
1' 21.931
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
17.
Luca Ghiotto
Draco Racing
15
DNF
Wypadnięcie
18.
Sergey Sirotkin
Fortec
6
DNF
Wypadnięcie
19.
Pietro Fantin
Draco Racing
0
DNF
Zderzenie
20.
Zoel Amberg
AV Formula
0
DNF
Zderzenie
Największy awans w wyścigu:
4.
Pierre Gasly
Arden
7 do góry
(z poz. 11 na poz. 4)
Carlos Sainz Jr
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.