na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
Nürburgring
11.
Nürburgring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Jerez
17.
Jerez 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
6. Spa
Data: 31.05.2014
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
Okrążeń: 22
Zwycięzca:
Carlos Sainz Jr
DAMS
0:40:00.447 s
Pole Position
:
Carlos Sainz Jr
DAMS
1:58.681 s
Rekord wyścigu:
Carlos Sainz Jr
DAMS
2:01.450 s
Największy awans:
Jazeman Jaafar
ISR
11 do góry
z 14 na poz. 3
Pełne wyniki wyścigu Spa, Sezon 2014
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Carlos Sainz Jr
DAMS
18
0 : 40' 00.447
2.
Pierre Gasly
Arden
18
DNF
+
17.030
3.
Jazeman Jaafar
ISR
18
DNF
+
17.916
4.
Matias Laine
Strakka Racing
18
DNF
+
18.861
5.
Norman Nato
DAMS
18
DNF
+
19.472
6.
Luca Ghiotto
Draco Racing
18
DNF
+
27.725
7.
Will Stevens
Strakka Racing
18
DNF
+
28.316
8.
Marco Sorensen
Tech1
18
DNF
+
31.380
9.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
18
DNF
+
31.819
10.
Beitske Visser
AV Formula
18
DNF
+
42.354
11.
William Buller
Arden
18
DNF
+
45.935
12.
Meindert van Buuren
Pons Racing
18
DNF
+
47.787
13.
Roman Mavlanov
ZETA Corse
18
DNF
+
54.189
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
14.
Oliver Rowland
Fortec
10
DNF
Wypadnięcie
15.
Oscar Tunjo
Pons Racing
5
DNF
Wypadnięcie
16.
Pietro Fantin
Draco Racing
4
DNF
Wypadnięcie
17.
Sergey Sirotkin
Fortec
0
DNF
Zderzenie
18.
Richie Stanaway
Gravity-Charouz
0
DNF
Zderzenie
19.
Zoel Amberg
AV Formula
0
DNF
Wypadnięcie
20.
Roberto Merhi
ZETA Corse
0
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
3.
Jazeman Jaafar
ISR
11 do góry
(z poz. 14 na poz. 3)
Carlos Sainz Jr
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.