na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brands Hatch
9. Brands Hatch
Data: 14.07.2012
Brands Hatch, Brands Hatch
Długość: 4206 m
Okrążeń: 28
Zwycięzca:
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
0:41:23.945 s
Pole Position
:
Luciano Bachetta
Comma
1:22.806 s
Rekord wyścigu:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:30.002 s
Największy awans:
Markus Pommer
Live-strip.com
11 do góry
z 16 na poz. 5
Pełne wyniki wyścigu Brands Hatch, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
23
0 : 41' 23.945
2.
Matheo Tuscher
Berisha
23
DNF
+
5.687
3.
Luciano Bachetta
Comma
23
DNF
+
7.107
4.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
23
DNF
+
13.811
5.
Markus Pommer
Live-strip.com
23
DNF
+
15.515
6.
C. Zanella
Star Group
23
DNF
+
21.969
7.
Hector Hurst
F2 Hurst
23
DNF
+
26.369
8.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
23
DNF
+
27.169
9.
Mauro Calamia
Calamia Priv
23
DNF
+
42.503
10.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
23
DNF
+
47.351
11.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
23
DNF
+
47.685
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
12.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
13
DNF
Wypadnięcie
13.
Maxim Snegirev
Klaxon
4
DNF
Wypadnięcie
14.
Alex Fontana
VFP
4
DNF
Wypadnięcie
15.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
4
DNF
Wypadnięcie
16.
David Zhu
Kang's Racing
2
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
5.
Markus Pommer
Live-strip.com
11 do góry
(z poz. 16 na poz. 5)
Kevin Mirocha
BRANDS HATCH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.