na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
7. Spa
Data: 23.06.2012
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
Okrążeń: 18
Zwycięzca:
Markus Pommer
Live-strip.com
0:36:38.117 s
Pole Position
:
Markus Pommer
Live-strip.com
2:04.623 s
Rekord wyścigu:
Markus Pommer
Live-strip.com
2:07.722 s
Największy awans:
David Zhu
Kang's Racing
8 do góry
z 18 na poz. 10
Pełne wyniki wyścigu Spa, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Markus Pommer
Live-strip.com
17
0 : 36' 38.117
2.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
17
DNF
+
5.291
3.
Matheo Tuscher
Berisha
17
DNF
+
7.276
4.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
17
DNF
+
15.468
5.
C. Zanella
Star Group
17
DNF
+
17.254
6.
Vittorio Ghirelli
F2 Privat
17
DNF
+
23.219
7.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
17
DNF
+
27.941
8.
Alex Fontana
VFP
17
DNF
+
28.681
9.
Hector Hurst
F2 Hurst
17
DNF
+
40.918
10.
David Zhu
Kang's Racing
17
DNF
+
45.570
11.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
17
DNF
+
45.816
12.
Mauro Calamia
Calamia Priv
17
DNF
+
56.262
13.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
17
DNF
+
1' 07.345
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
14.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
6
DNF
Wypadnięcie
15.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
2
DNF
Zderzenie
16.
Maxim Snegirev
Klaxon
2
DNF
Zderzenie
17.
Luciano Bachetta
Comma
0
DNF
Zderzenie
18.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
0
DNF
Zderzenie
Największy awans w wyścigu:
10.
David Zhu
Kang's Racing
8 do góry
(z poz. 18 na poz. 10)
Markus Pommer
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.