na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
6. Nürburgring
Data: 27.05.2012
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
Okrążeń: 20
Zwycięzca:
Christopher Zanella
Star Group
0:34:52.831 s
Pole Position
:
Christopher Zanella
Star Group
1:45.590 s
Rekord wyścigu:
Christopher Zanella
Star Group
1:48.844 s
Największy awans:
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
3 do góry
z 10 na poz. 7
Pełne wyniki wyścigu Nürburgring, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
C. Zanella
Star Group
19
0 : 34' 52.831
2.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
19
DNF
+
3.092
3.
Matheo Tuscher
Berisha
19
DNF
+
11.856
4.
Markus Pommer
Live-strip.com
19
DNF
+
15.574
5.
Alex Fontana
VFP
19
DNF
+
17.819
6.
Luciano Bachetta
Comma
19
DNF
+
21.280
7.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
19
DNF
+
22.282
8.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
19
DNF
+
23.537
9.
David Zhu
Kang's Racing
19
DNF
+
24.551
10.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
19
DNF
+
25.023
11.
Hector Hurst
F2 Hurst
19
DNF
+
40.114
12.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
19
DNF
+
41.124
13.
Mauro Calamia
Calamia Priv
19
DNF
+
41.688
14.
Maxim Snegirev
Klaxon
18
DNF
+
1 okr
Nie startował w wyścigu:
15.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
0
DNS
Nie wystartował
16.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
0
DNS
Nie wystartował
Największy awans w wyścigu:
7.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
3 do góry
(z poz. 10 na poz. 7)
Christopher Zanella
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.