na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
5. Nürburgring
Data: 26.05.2012
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
Okrążeń: 20
Zwycięzca:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
0:37:00.053 s
Pole Position
:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:46.449 s
Rekord wyścigu:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:49.247 s
Największy awans:
Christopher Zanella
Star Group
4 do góry
z 7 na poz. 3
Pełne wyniki wyścigu Nürburgring, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
20
0 : 37' 00.053
2.
Luciano Bachetta
Comma
20
DNF
+
03.428
3.
C. Zanella
Star Group
20
DNF
+
05.836
4.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
20
DNF
+
13.380
5.
Matheo Tuscher
Berisha
20
DNF
+
13.921
6.
Alex Fontana
VFP
20
DNF
+
14.776
7.
David Zhu
Kang's Racing
20
DNF
+
15.254
8.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
20
DNF
+
21.769
9.
Markus Pommer
Live-strip.com
20
DNF
+
28.465
10.
Hector Hurst
F2 Hurst
20
DNF
+
31.315
11.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
20
DNF
+
35.289
12.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
20
DNF
+
35.701
13.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
20
DNF
+
51.557
14.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
20
DNF
+
52.150
15.
Mauro Calamia
Calamia Priv
18
DNF
+
2 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Maxim Snegirev
Klaxon
11
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
3.
Christopher Zanella
Star Group
4 do góry
(z poz. 7 na poz. 3)
Mihai Marinescu
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.