na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portimao
4. Portimao
Data: 29.04.2012
Portimao, Algarve
Długość: 4692 m
Okrążeń: 22
Zwycięzca:
Luciano Bachetta
Comma
0:35:42.111 s
Pole Position
:
Matheo Tuscher
Berisha
1:52.543 s
Rekord wyścigu:
Luciano Bachetta
Comma
1:36.695 s
Największy awans:
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
4 do góry
z 10 na poz. 6
Pełne wyniki wyścigu Portimao, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Luciano Bachetta
Comma
22
0 : 35' 42.111
2.
Matheo Tuscher
Berisha
22
DNF
+
1.514
3.
Markus Pommer
Live-strip.com
22
DNF
+
2.267
4.
C. Zanella
Star Group
22
DNF
+
6.425
5.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
22
DNF
+
19.249
6.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
22
DNF
+
20.319
7.
Hector Hurst
F2 Hurst
22
DNF
+
20.722
8.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
22
DNF
+
21.733
9.
Victor Guerin
F2 Guerin
22
DNF
+
22.563
10.
Alex Fontana
VFP
22
DNF
+
29.288
11.
Mauro Calamia
Calamia Priv
22
DNF
+
32.353
12.
David Zhu
Kang's Racing
22
DNF
+
44.624
13.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
22
DNF
+
1' 00.188
14.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
21
DNF
+
1 okr
15.
Maxim Snegirev
Klaxon
20
DNF
+
2 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
2
DNF
Wypadnięcie
17.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
0
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
6.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
4 do góry
(z poz. 10 na poz. 6)
Luciano Bachetta
PORTIMAO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.