na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
2. Silverstone
Data: 15.04.2012
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
Okrążeń: 21
Zwycięzca:
Luciano Bachetta
Comma
0:38:27.118 s
Pole Position
:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:46.734 s
Rekord wyścigu:
Luciano Bachetta
Comma
1:49.117 s
Największy awans:
Kourosh Khani
BAM Motorsport
4 do góry
z 17 na poz. 13
Pełne wyniki wyścigu Silverstone, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Luciano Bachetta
Comma
21
0 : 38' 27.118
2.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
21
DNF
+
1.137
3.
Alex Fontana
VFP
21
DNF
+
6.279
4.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
21
DNF
+
7.232
5.
Matheo Tuscher
Berisha
21
DNF
+
8.202
6.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
21
DNF
+
13.461
7.
Markus Pommer
Live-strip.com
21
DNF
+
16.943
8.
C. Zanella
Star Group
21
DNF
+
18.093
9.
David Zhu
Kang's Racing
21
DNF
+
18.562
10.
Hector Hurst
F2 Hurst
21
DNF
+
20.676
11.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
21
DNF
+
30.129
12.
Mauro Calamia
Calamia Priv
21
DNF
+
37.260
13.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
21
DNF
+
37.479
14.
Parthiva Sureshwaren
F2 Privat
21
DNF
+
39.053
15.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
21
DNF
+
48.621
16.
José Luis Abadín
Ourense
21
DNF
+
1' 39.053
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
17.
Samuele Buttarelli
F2 Buttarelli
16
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
13.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
4 do góry
(z poz. 17 na poz. 13)
Luciano Bachetta
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.