na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2012
Sezon 2012
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Portimao
4.
Portimao 2
5.
Nürburgring
6.
Nürburgring 2
7.
Spa
8.
Spa 2
9.
Brands Hatch
10.
Brands Hatch 2
11.
Paul Ricard
12.
Paul Ricard 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Monza
16.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brands Hatch
10. Brands Hatch
Data: 15.07.2012
Brands Hatch, Brands Hatch
Długość: 4206 m
Okrążeń: 28
Zwycięzca:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
0:37:49.862 s
Pole Position
:
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
1:14.171 s
Rekord wyścigu:
Christopher Zanella
Star Group
1:15.828 s
Największy awans:
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
5 do góry
z 14 na poz. 9
Pełne wyniki wyścigu Brands Hatch, Sezon 2012
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
28
0 : 37' 49.862
2.
C. Zanella
Star Group
28
DNF
+
3.887
3.
Dino Zamparelli
Vibe Energy Gum
28
DNF
+
14.327
4.
Kevin Mirocha
Cyfrowy Polsat
28
DNF
+
15.201
5.
Markus Pommer
Live-strip.com
28
DNF
+
16.009
6.
Luciano Bachetta
Comma
28
DNF
+
17.181
7.
Alex Fontana
VFP
28
DNF
+
17.515
8.
Daniel McKenzie
Enghouse Interactive
28
DNF
+
19.306
9.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
28
DNF
+
20.996
10.
Kourosh Khani
BAM Motorsport
28
DNF
+
21.872
11.
Mauro Calamia
Calamia Priv
28
DNF
+
31.223
12.
Hector Hurst
F2 Hurst
28
DNF
+
31.661
13.
David Zhu
Kang's Racing
28
DNF
+
35.741
14.
Maxim Snegirev
Klaxon
24
DNF
+
4 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
15.
Matheo Tuscher
Berisha
10
DNF
Wypadnięcie
16.
Plamen Kralev
Mtel Bulgaria
4
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
9.
Axcil Jefferies
F2 Jefferies
5 do góry
(z poz. 14 na poz. 9)
Mihai Marinescu
BRANDS HATCH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.