na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Marakesz
4.
Marakesz 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Zolder
8.
Zolder 2
9.
Portimao
10.
Portimao 2
11.
Brands Hatch
12.
Brands Hatch 2
13.
Brno
14.
Brno 2
15.
Oschersleben
16.
Oschersleben 2
17.
Valencia
18.
Valencia 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portimao
9. Portimao
Data: 03.07.2010
Portimao, Algarve
Długość: 4692 m
Okrążeń: 22
Zwycięzca:
Jolyon Palmer
Comma
0:37:35.402 s
Pole Position
:
Jolyon Palmer
Comma
1:35.700 s
Rekord wyścigu:
Jolyon Palmer
Comma
1:37.707 s
Największy awans:
Armaan Ebrahim
JK Racing
9 do góry
z 16 na poz. 7
Pełne wyniki wyścigu Portimao, Sezon 2010
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Jolyon Palmer
Comma
22
0 : 37' 35.402
2.
Benjamin Bailly
RACB National
22
DNF
+
2.626
3.
Jack Clarke
KSS Design Group
22
DNF
+
4.327
4.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
22
DNF
+
5.761
5.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
22
DNF
+
6.763
6.
Ricardo Teixeira
Sonangol
22
DNF
+
10.784
7.
Armaan Ebrahim
JK Racing
22
DNF
+
11.297
8.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
22
DNF
+
14.298
9.
Sergiej Afanasiev
Lukoil
22
DNF
+
15.589
10.
Natalia Kowalska
Cyfra+
22
DNF
+
22.622
11.
Dean Stoneman
Silver Lining
22
DNF
+
25.088
12.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
22
DNF
+
26.386
13.
Ivan Samarin
Luding
22
DNF
+
27.429
14.
Parthiva Sureshwaren
Ice Blue
22
DNF
+
27.860
15.
Philipp Eng
European Racing
22
DNF
+
29.538
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
16.
Will Bratt
Michelangelo Search
16
DNF
Niesklasyfikowany
17.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
15
DNF
Wypadnięcie
18.
Plamen Kralev
KRAM Complex
9
DNF
Wypadnięcie
Największy awans w wyścigu:
7.
Armaan Ebrahim
JK Racing
9 do góry
(z poz. 16 na poz. 7)
Jolyon Palmer
PORTIMAO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.