na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Silverstone
2.
Silverstone 2
3.
Marakesz
4.
Marakesz 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Zolder
8.
Zolder 2
9.
Portimao
10.
Portimao 2
11.
Brands Hatch
12.
Brands Hatch 2
13.
Brno
14.
Brno 2
15.
Oschersleben
16.
Oschersleben 2
17.
Valencia
18.
Valencia 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portimao
10. Portimao
Data: 04.07.2010
Portimao, Algarve
Długość: 4692 m
Okrążeń: 19
Zwycięzca:
Dean Stoneman
Silver Lining
0:31:37.784 s
Pole Position
:
Jolyon Palmer
Comma
1:35.193 s
Rekord wyścigu:
Dean Stoneman
Silver Lining
1:39.223 s
Największy awans:
Parthiva Sureshwaren
Ice Blue
7 do góry
z 18 na poz. 11
Pełne wyniki wyścigu Portimao, Sezon 2010
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Dean Stoneman
Silver Lining
19
0 : 31' 37.784
2.
Jolyon Palmer
Comma
19
DNF
+
4.098
3.
Benjamin Bailly
RACB National
19
DNF
+
4.964
4.
Mihai Marinescu
KG Clean Energy
19
DNF
+
15.048
5.
Will Bratt
Michelangelo Search
19
DNF
+
19.432
6.
Philipp Eng
European Racing
19
DNF
+
19.919
7.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
19
DNF
+
24.583
8.
Ivan Samarin
Luding
19
DNF
+
26.786
9.
Natalia Kowalska
Cyfra+
19
DNF
+
27.129
10.
Benjamin Lariche
Quick GTOI
19
DNF
+
28.455
11.
Parthiva Sureshwaren
Ice Blue
19
DNF
+
36.230
12.
Sergiej Afanasiev
Lukoil
19
DNF
+
41.114
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
13.
Ricardo Teixeira
Sonangol
16
DNF
Wypadnięcie
14.
Plamen Kralev
KRAM Complex
14
DNF
Wypadnięcie
15.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
0
DNF
Zderzenie
16.
Kelvin Snoeks
HDI Gerling
0
DNF
Zderzenie
17.
Jack Clarke
KSS Design Group
0
DNF
Zderzenie
18.
Armaan Ebrahim
JK Racing
0
DNF
Zderzenie
Największy awans w wyścigu:
11.
Parthiva Sureshwaren
Ice Blue
7 do góry
(z poz. 18 na poz. 11)
Dean Stoneman
PORTIMAO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.