na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
CART
CART Championship
Sezon
2008
Sezon 2008
--
1.
Long Beach
2.
Houston
3.
Laguna Seca
4.
Zolder
5.
Jerez
6.
Cleveland
7.
Mont Tremblant
8.
Toronto
9.
Edmonton
10.
Portland
11.
Elkhart Lake
12.
Assen
13.
Surfers Paradise
14.
Mexico
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Long Beach
1. Long Beach
Data: 20.04.2008
Long Beach, California
Długość: 3167 m
Okrążeń: 78
Zwycięzca:
Will Power
PKV Racing
1:45:25.415 s
Pole Position
:
Justin Wilson
Newman-Haas
1:06.902 s
Rekord wyścigu:
Antonio Pizzonia
Rocketsports
1:08.252 s
Największy awans:
David Martinez
Forsythe
10 do góry
z 18 na poz. 8
Pełne wyniki wyścigu Long Beach, Sezon 2008
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Will Power
PKV Racing
83
1 : 45' 25.415
2.
Frank Montagny
Forsythe
83
DNF
+
5.094
3.
Mario Dominguez
Pacific Coast
83
DNF
+
15.516
4.
Enrique Bernoldi
Conquest
83
DNF
+
25.677
5.
Oriol Servia
PKV Racing
83
DNF
+
26.276
6.
Franck Perera
Conquest
83
DNF
+
28.067
7.
Alex Tagliani
Walker Racing
83
DNF
+
36.518
8.
David Martinez
Forsythe
83
DNF
+
37.127
9.
Ernesto Viso
PDVSA HVM Racing
83
DNF
+
44.944
10.
Jimmy Vasser
PKV Racing
83
DNF
+
48.635
11.
Paul Tracy
Forsythe
83
DNF
+
55.956
12.
Bruno Junqueira
Dale Coyne
83
DNF
+
1' 07.553
13.
Graham Rahal
Newman-Haas
82
DNF
+
1 okr
14.
Alex Figge
Pacific Coast
82
DNF
+
1 okr
15.
Nelson Philippe
Minardi Team USA
80
DNF
+
3 okr
16.
Antonio Pizzonia
Rocketsports
80
DNF
+
3 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
17.
Roberto Moreno
Minardi Team USA
63
DNF
Inne
18.
Juho Annala
Rocketsports
42
DNF
Inne
19.
Justin Wilson
Newman-Haas
12
DNF
Inne
20.
Mario Moraes
Dale Coyne
5
DNF
Zderzenie
Największy awans w wyścigu:
8.
David Martinez
Forsythe
10 do góry
(z poz. 18 na poz. 8)
Will Power
LONG BEACH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2008
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.