na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
CART
CART Championship
Sezon
2007
Sezon 2007
+
--
1.
Las Vegas
2.
Long Beach
3.
Houston
4.
Portland
5.
Cleveland
6.
Mont Tremblant
7.
Toronto
8.
Edmonton
9.
San Jose
10.
Elkhart Lake
11.
Zolder
12.
Assen
13.
Surfers Paradise
14.
Mexico
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Surfers Paradise
13. Surfers Paradise
Data: 21.10.2007
Surfers Paradise, Australia
Długość: 4497 m
Okrążeń: 61
Zwycięzca:
Sebastien Bourdais
Newman-Haas
1:45:49.318 s
Pole Position
:
Will Power
Team Australia
1:30.054 s
Rekord wyścigu:
Graham Rahal
Newman-Haas
1:31.093 s
Największy awans:
Robert Doornbos
Minardi Team USA
10 do góry
z 14 na poz. 4
Pełne wyniki wyścigu Surfers Paradise, Sezon 2007
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Sebastien Bourdais
Newman-Haas
61
1 : 45' 49.318
2.
Justin Wilson
RSPORTS
61
DNF
+
6.775
3.
Bruno Junqueira
Dale Coyne
61
DNF
+
50.896
4.
Robert Doornbos
Minardi Team USA
61
DNF
+
1' 02.640
5.
Simon Pagenaud
Team Australia
61
DNF
+
1' 03.410
6.
Nelson Philippe
Conquest
61
DNF
+
1' 09.010
7.
Alex Tagliani
RSPORTS
61
DNF
+
1' 12.290
8.
Neel Jani
PKV Racing
61
DNF
+
1' 29.789
9.
Paul Tracy
Forsythe
61
DNF
+
1' 48.614
10.
David Martinez
Forsythe
60
DNF
+
1 okr
11.
Graham Rahal
Newman-Haas
60
DNF
+
1 okr
12.
Mario Dominguez
Pacific Coast
59
DNF
+
2 okr
13.
Alex Figge
Pacific Coast
59
DNF
+
2 okr
14.
Oriol Servia
PKV Racing
58
DNF
+
3 okr
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
15.
Katherine Legge
Dale Coyne
26
DNF
Zderzenie
16.
Will Power
Team Australia
18
DNF
Zderzenie
17.
Dan Clarke
Minardi Team USA
12
DNF
Zderzenie
Największy awans w wyścigu:
4.
Robert Doornbos
Minardi Team USA
10 do góry
(z poz. 14 na poz. 4)
Sebastien Bourdais
SURFERS PARADISE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2007
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.