na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
24 LeMans
ILMC
LMS
ALMS
SPEED
American LeMans Series
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Sebring
2.
Paul Ricard
3.
Long Beach
4.
Spa
5.
24h LeMans
6.
Imola
7.
Lime Rock Park
8.
Mosport Park
9.
Lexington
10.
Elkhart Lake
11.
Baltimore
12.
Silverstone
13.
Laguna Seca
14.
Estoril
15.
Road Atlanta
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Long Beach
3. Long Beach
Data: 16.04.2011
Long Beach, California
Długość: 3152 m
Okrążeń: 83
Zwycięzca:
Lucas Luhr
MuscleMilk AMR
2:01:23.764 s
Pole Position
:
Guy Smith
Dyson Racing
1:14.001 s
Rekord wyścigu:
Lucas Luhr
MuscleMilk AMR
1:16.449 s
Największy awans:
Jaime Melo
Risi Competizione
21 do góry
z 28 na poz. 7
Pełne wyniki wyścigu Long Beach, Sezon 2011
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
CZAS
1.
Lucas Luhr
MuscleMilk AMR
83
LMP1
2 : 01' 23.764
Klaus Graf
Lola B08/62 - Aston Martin
2.
Chris Dyson
Dyson Racing
83
LMP1DNF
+
24.624
Guy Smith
Lola B09/86 Mazda - Mazda
3.
Gunnar Jeannette
CORE Autosport
81
LMPCDNF
+
2 okr
Ricardo Gonzalez
Oreca FLM 09 - GM
4.
Kyle Marcelli
Intersport Racing
81
LMPCDNF
+
2 okr
Tomy Drissi
Oreca FLM 09 - GM
5.
Dirk Müller
BMW
81
GTDNF
+
2 okr
Joey Hand
BMW M3 - BMW
6.
Oliver Gavin
Corvette Racing
81
GTDNF
+
2 okr
Jan Magnussen
Chevrolet Corvette ZR1 - Chevrolet
7.
Jaime Melo
Risi Competizione
81
GTDNF
+
2 okr
Toni Vilander
Ferrari F458 Italia - Ferrari
8.
Wolf Henzler
Team Falken Tire
80
GTDNF
+
3 okr
Bryan Sellers
Porsche 997 GT3 RSR - Porsche
9.
Eric Lux
Genoa Racing
80
LMPCDNF
+
3 okr
Elton Julian
Oreca FLM 09 - GM
10.
Olivier Beretta
Corvette Racing
80
GTDNF
+
3 okr
Tommy Milner
Chevrolet Corvette ZR1 - Chevrolet
11.
Jon Bennett
CORE Autosport
79
LMPCDNF
+
4 okr
Frankie Montecalvo
Oreca FLM 09 - GM
12.
Bruno Junqueira
Jaguar RSR
79
GTDNF
+
4 okr
Christiano da Matta
Jaguar XKR - Jaguar
13.
Bill Auberlen
BMW
79
GTDNF
+
4 okr
Dirk Werner
BMW M3 - BMW
14.
Darren Law
Flying Lizard Motors
78
GTDNF
+
5 okr
Seth Neiman
Porsche 997 GT3 RSR - Porsche
15.
Tim Pappas
Black Swan Racing
77
GTCDNF
+
5 okr
Jeroen Bleekemolen
Porsche 911 GT3 Cup - Porsche
16.
Ed Brown
Extreme Speed Motors
77
GTDNF
+
6 okr
Guy Cosmo
Ferrari F458 Italia - Ferrari
17.
Bill Sweedler
Alex Job Racing
77
GTCDNF
+
6 okr
Leh Keen
Porsche 911 GT3 Cup - Porsche
18.
Alex Figge
PR1 Mathiasen Motors
77
LMPCDNF
+
6 okr
Miles Maroney
Oreca FLM 09 - GM
19.
John Potter
Magnus Racing
76
GTCDNF
+
7 okr
Craig Stanton
Porsche 911 GT3 Cup - Porsche
20.
Nicky Pastorelli
West Yokohama Racing
75
GTDNF
+
8 okr
Dominik Schwager
Gallardo LP560 4 - Lamborghini
21.
Nick Ham
JDX Racing
71
GTCDNF
+
12 okr
Scott Blackett
Porsche 911 GT3 Cup - Porsche
22.
Scott Sharp
Extreme Speed Motors
70
GTDNF
+
13 okr
Johannes van Overbeek
Ferrari F458 Italia - Ferrari
23.
Dion von Moltke
TRG
70
GTCDNF
+
13 okr
Brendan Gaughan
Porsche 911 GT3 Cup - Porsche
24.
Bryce Miller
Paul Miller Racing
68
GTDNF
+
15 okr
Sascha Maassen
Porsche 997 GT3 RSR - Porsche
25.
Scott Tucker
Level 5 Motorsports
45
LMP2DNF
+
*
Christophe Bouchut
Lola Coupe HPD - Honda
Niesklasyfikowani
KIEROWCA
ZESPÓŁ
Okr.
PRZYCZYNA
26.
Duncan Ende
TRG
36
DNF
Niesklasyfikowany
Spencer Pumpelly
Porsche 911 GT3 Cup
0
DNF
Jazda dzielona
27.
Jörg Bergmeister
Flying Lizard Motors
31
DNF
Zderzenie
Patrick Long
Porsche 997 GT3 RSR
0
DNF
Jazda dzielona
28.
P.J. Jones
Jaguar RSR
2
DNF
Zderzenie
Paul Gentilozzi
Jaguar XKR
0
DNF
Jazda dzielona
29.
Bret Curtis
GMG Racing
2
DNF
Zderzenie
James Sofronas
Porsche 911 GT3 Cup
0
DNF
Jazda dzielona
30.
Scott Tucker
Level 5 Motorsports
0
DNF
Inne
Luis Diaz
Lola HPD
0
DNF
Jazda dzielona
31.
Anthony Nicolosi
Performance Tech Mot
0
DNF
Inne
Jarrett Boon
Oreca FLM 09
0
DNF
Jazda dzielona
Największy awans w wyścigu:
7.
Jaime Melo
Risi Competizione
21 do góry
(z poz. 28 na poz. 7)
LONG BEACH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.