Autodrom Główna Kontakt Agencja
 
  AUTODROM : Kariera wyścigowa

O Agencji
Współpraca
Kontakt
..
Kalendarz
FAQ
 
Lip15

Już ponad 85 000 Polaków oddało swój głos na tor F1

Już ponad 85 000 Polaków oddało swój głos na tor F1
Jeszcze 15 dni trwa wielki plebiscyt TorFormuly1.pl na wybór najlepszej lokalizacji toru ulicznego F1 w Polsce.
Już ponad 85 000 Polaków oddało swój głos na wybór optymalnego miejsca do budowy ulicznego toru F1 w Polsce

Warszawa, 16 lipca 2009 r. – Plebiscyt organizowany przez LG, globalnego i technologicznego partnera F1, wchodzi w decydującą fazę. Do zakończenia głosowania pozostało 15 dni. Po 6 tygodniach głosowania największe szanse na zwycięstwo w plebiscycie mają Wrocław i Gdynia. Oba miasta zgromadziły dotychczas odpowiednio 33% i 32% głosów. Wygląda na to, że rywalizacja między nimi będzie trwała do ostatnich godzin głosowania. Po zakończeniu plebiscytu LG złoży w siedzibie organizacji F1, Formula One Group oficjalną propozycję organizacji wyścigów F1 w Polsce wraz z rekomendowaną – wybraną przez internautów lokalizacją.

Kraków (21% głosów) i Warszawa (14%) nadal mają szanse na zwycięstwo, jednak jest to dla nich ostatni moment, aby zmobilizować swoich zwolenników. "Wszystkie wstępne projekty torów w 4 miastach mają szansę realizacji. Każdy z nich ma swoje walory sportowe i ogromny potencjał promocyjny dla miasta. Wierzymy, że jeden z tych projektów dostosowanych do wymogów F1, stanie się punktem wyjściowym do organizacji wyścigów F1 w Polsce." – powiedział Jakub Szalamacha z LG, lider projektu TorFormuly1.pl.

Głosowanie trwa do 31 lipca. Liczą się jednak nie tylko głosy oddane na zwycięskie miasto. Głosując na którekolwiek z miast, popieramy ideę budowy toru ulicznego i organizację wyścigów Grand Prix Formuły 1 w Polsce. "Każdy z oddanych głosów wzmocni nasze działania promujące ideę organizacji wyścigu F1 w Formula One Group. Ilość zgromadzonych głosów będzie przemawiała nie tylko za konkretnym miastem, ale również za lokalizacją Grand Prix F1 w naszym kraju." – dodaje Jakub Szalamacha z LG.

Robert Możdzyński, ekspert magazynu F1Racing o poszczególnych projektach torów:
Gdynia - "Wygląda na to, że gdyński tor byłby najbardziej techniczny i dość wymagający, z 2 lub 3 miejscami do wyprzedzania. Zmuszałby kierowców do częstej zmiany biegów. Gdyński projekt obiecuje widowiskową i interesującą transmisję telewizyjną."

Kraków - "Krakowski tor można zaliczyć do grona średnio trudnych - z 1-2 miejscami do wyprzedzania. Przy opracowaniu ostatecznego projektu jest możliwe, że wyprzedzenie na nim będzie wyjątkowo trudne, a o wyniku będą decydować kwalifikacje. Położenie toru w sąsiedztwie starego miasta będzie zapewniało dobre widowisko sportowe oraz dodatkową atrakcję turystyczną."

Wrocław - "Wyścig na wrocławskim torze byłby jedynym w kalendarzu F1, którego trasa dwukrotnie prowadziłaby przez mosty. 3 lub 4 miejsca do wyprzedzania obiecują atrakcyjne widowisko sportowe. Tor zlokalizowany jest obok centrum historycznego miasta, które dzięki swojej prężnej i dynamicznej organizacji ma duże szanse na organizację Grand Prix F1."

Warszawa - "W Warszawie przygotowano najbardziej klasyczny projekt toru. Można go zaliczyć do średnio trudnych technicznie, prawdopodobnie bez możliwości wyprzedzania. Atutem toru jest bezpośrednie sąsiedztwo Stadionu Narodowego, który po 2012 będzie wizówką stolicy i może stać się ikoną wyścigów F1 w Polsce."

Partnerami plebiscytu TorFormuly1.pl są: Antyradio w Warszawie i Krakowie, Dziennik Polski, Gazeta Wyborcza Trójmiasto, Interia.pl, Radio Plus Gdańsk, Radio Wrocław i Trójmiasto.pl.

Patronat honorowy objął Prezydent Miasta Gdynia Wojciech Szczurek.

Informacje o firmie LG Electronics
LG Electronics jest jednym z największych na świecie producentów innowacyjnych urządzeń elektronicznych, produktów do telekomunikacji mobilnej oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla klientów indywidualnych. Ma 84 filie na całym świecie i zatrudnia ponad 84 000 pracowników w 115 oddziałach. LG, który w 2008 r. osiągnął w skali globalnej sprzedaż 44,7 mld USD, składa się z pięciu działów: Home Entertainment (elektronika dla domu), Mobile Communications (telekomunikacja mobilna), Home Appliance (sprzęt gospodarstwa domowego), Air Conditioning (klimatyzacja) oraz Business Solutions (rozwiązania dla biznesu). Należy do czołowych producentów płaskich ekranów telewizyjnych, urządzeń audio i wideo, telefonów komórkowych, klimatyzatorów i pralek. Dzięki podpisaniu długoterminowej umowy stał się globalnym i technologicznym partnerem Formuły 1™. W ramach tego porozumienia LG zyskało wyłączne prawa do używania nazwy i prawa marketingowe jako oficjalny dostawca urządzeń elektronicznych, telefonów komórkowych i urządzeń do przetwarzania danych dla Formuły 1.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.lge.com

Kontakt prasowy:

Biuro Prasowe Projektu TorFormuly1.pl
Bartosz Skwiercz
Al. Jana Pawła II 80, lok. 10a
00-175 Warszawa
Tel: +48 693 837 609
Fax: +48 (0) 22 536 04 70
mail: bartosz.skwiercz(at)mmdcee.com

Jakub Szałamacha
LG Electronics Polska Sp. z o. o.
Al. Jerozolimskie 162A
02-342 Warszawa
Tel: +48 22 48-17-606
mail: jakub.szalamacha(at)lge.com

źródło: TorFormuly1.pl
 
 
Dodaj do:
Facebook
|
Zakładki Google
|
Delicious
|
Twitter
|
Wykop

GŁÓWNA :: O AGENCJI :: WSPÓŁPRACA :: FAQ :: KALENDARZ :: KONTAKT